Gradinita germana acreditata

Gradinita germana acreditata

Kinderlachen

Va oferim doua zile de proba fara costuri pentru cunoastere reciproca!!!

Adriana FadeevAdriana Fadeev
09:39 21 Oct 24
Am colaborat cu această grădiniță anul trecut pe parcursul întregului an. Per total mi-a lăsat impresia unei grădinițe care este orientată mai mult spre partea financiară decât spre dezvoltarea copiilor. Fac promisiuni ca să semnezi contractul dar nu și le onorează.Grădinița este promovată ca având o pădurice în propria curte dar unde copiii merg foarte rar. Anul trecut au avut activități acolo o singură zi din întregul an.Deși au și educatori pregătiți (Frau Anca mi-a lăsat o impresie bună deși era la o altă grupă), managementul general este unul slab și nu sunt foarte organizați. Comunicarea a fost foarte greoaie.
Sunny SideUpSunny SideUp
13:19 23 Sep 24
Nu valorează aproape 4000 de lei pe lună. Fii atent la promisiunile pe care le fac atunci când semnezi contractul.Management de calitate scăzută cu personal necalificat.Ei nu știu cum să educe de fapt copiii și predau puțină germană, dar nu este limba principală vorbită în fiecare zi.Am fost în principal dezamăgiți de comunicarea cu profesorul pentru grupul mic (primim rapoarte o dată la două săptămâni).
Steliana NeculaSteliana Necula
13:08 25 Aug 24
Recomand cu multă caldura aceasta grădinița! Tot personalul este orientat către bunăstarea copiilor si foarte implicați in actul de învățare al limbii germane. O echipa de oameni creativi, buni si pasionați!!! Mulțumim din suflet pentru acești 4 ani minunati care au trecut pe nerăsuflate!
Adriana VisanAdriana Visan
07:03 21 Aug 24
Gemenele mele au terminat anul acesta gradinita nu orice gradinita ci Gradinita Kindelachen. Pe parcursul celor 3 ani ni am simtit frica , neliniste precum ca ele nu sunt bine. Veneau acasa razand si de abia asteptau a doua zi. Au invatat limba germana aici si de aici au intrat la clasa 0 la Goethe. Nu am fost o mama care sa stea cu ochii pe educatoare, pe personalul institutiei asta deoarece nu a fost nevoie de asa ceva. Fiecare angajata a gradinitei isi face treaba la modul profesionist, fetitele nu s au plans niciodata de nici una dintre ele. Aici la gradinita atentia este indreptata spre copil si numai pentru copil. Multumesc foarte frumos si recomand cu caldura aceasta gradinita!!
Ana UlaruAna Ularu
12:45 20 Aug 24
Un loc minunat unde copiii sunt îngrijiți cu atentie si drag, unde programa îmbină educația serioasa cu distractia, jocul si creativitatea. Educatorii sunt blanzi, apropiati de copii si foarte competenti, intreaga echipa a gradinitei e minunata, profesionista si atenta. Fetita mea a petrecut aproape doi ani magici aici. Recomand din toata inima!
Violeta DumitriuVioleta Dumitriu
16:03 25 Jul 24
Fetița noastră a petrecut trei ani minunați în această grădiniță, iar noi suntem extrem de mulțumiți de evoluția ei. Încă de la început, am fost impresionați de cât de bine pregătit și empatic este personalul, mereu atent la nevoile fiecărui copil. Echipa educatoarelor reușește să creeze un mediu prietenos și stimulant, contribuind semnificativ la dezvoltarea armonioasă a celor mici.Un aspect care ne-a impresionat în mod deosebit încă de la prima vizită a fost fericirea copiilor. Învățarea limbii germane este clar o prioritate, iar acest lucru se reflectă în nivelul ridicat de cunoștințe pe care copiii îl dobândesc până la finalul grupei mari. Programul educațional bine structurat și metodele interactive de predare au avut un impact vizibil asupra abilităților lingvistice ale fetiței noastre.Curtea generoasă este un alt punct forte al grădiniței. Copiii au parte de mult timp petrecut afară, indiferent de vreme, ceea ce contribuie la dezvoltarea lor fizică și la crearea unor obiceiuri sănătoase. Ei pot explora în voie, bucurându-se de joc și mișcare într-un mediu sigur și plăcut.În concluzie, recomandăm cu toată încrederea această grădiniță. Suntem recunoscători pentru evoluția remarcabilă a fetiței noastre și pentru atmosfera caldă și profesională pe care am găsit-o aici în fiecare zi.
Waxing ParadiesWaxing Paradies
19:51 19 May 24
Recomandam cu incredere aceasta gradinita!🥰
Basmaluta LorenaBasmaluta Lorena
16:08 06 Mar 24
Recomand acest afterschool este minunat, colaborez cu el de peste 4 ani, personalul este exceptional si calificat, copiii iubesc sa mearga la afterschool, in taberele organizate de catre acesta. Optionalele sunt de calitate, Mediul este educational 100%
Flori FloreaFlori Florea
15:54 06 Mar 24
Felicitari pentru tot ceea ce faceti si va multumesc pentru implicare si devotament fata de educatia copiilor.O echipa minunata incepand de la doamnele infirmiere , doamnele educatoare pana la Dna directoare care este o persoana foarte amabila , comunicativa si transparenta!
Nico PaunaNico Pauna
07:16 15 Jun 22
Suntem foarte multumiti de aceasta gradinita Kinderlachen, am gasit aici tot ce ne doream. Noi nu stim limba germana iar implicarea dumneavoastra a fost mai mare decat mă gandeam ca pot gasi la o gradinita, fetita noastra a reusit sa sustina si sa fie admisa la interviul in limba germana si asta doar datorita dumneavoastra. Personalul da dovada de mult profesionalism. Va sunt recunoascatoare si mă bucur ca putem continua si la after- school.Mii de multumiri!Felicitari pentru ceea ce sunteti!
WeStWeSt
06:37 17 May 22
O oaza de normalitate, profesionalism si dedicatie in peisajul gradinitelor private din Bucuresti.Preambul: situatia a facut astfel incat pe parcursul perioadei prescolare, sa fi fost nevoiti sa ne dam copiii la mai multe gradinite - doua dintre ele cu profil german - de aceea, aceasta parere se bazeaza pe o experienta destul de ampla cu sistemul nostru de invatamant prescolar.Mentionez ca la inceput am fost destul de sceptici, trecand prin experiente extrem de proaste cu alte doua gradinite private de limba germana din zona Piata Victoriei - Piata Romana. Decizia de a ne inscrie mezinul la aceasta gradinita, s-a dovedit a fi insa una dintre cele mai bune si mai inspirate decizii de pana acum. Nu am suficiente cuvinte de lauda pentru aceasta gradinita si personalul de acolo, dar voi incerca totusi sa enumar cateva elemente, care pe mine m-au impresionat in cel mai placut mod posibil:1. Abordarea initiala, extrem de profesionista a celor doua doamne care conduc gradinita - o abordare clara, directa, fara povesti care sa incante inutil. Am stiut exact, de la inceput, ce ofera si ce sa astept de la actul educational oferit, fara sa am vreo secunda senzatia ca exista preferentialisme sau tratament diferentiat intre copii, ba din contra, discutia privata initiala, cu doamna Mirica, a avut ca scop cunoasterea in detaliu a copilului si nevoilor acestuia, in vederea gasirii celei mai bune metode de a-l ajuta in atingerea scopului final de a trece testul de limba germana de la Colegiul German Goethe.2. Pana in acest moment, au onorat toate angajamentele cu promptitudine si seriozitate.3. Tot personalul este atent, calm si extrem de implicat.4. Educatoarele, Frau Eliza si Frau Alina, fac minuni - progresul inregistrat de copil in doar cateva luni de germana cu aceste doamne fiind impresionant.5. “Above and beyond” - atat de mare este gradul de implicare, incat, vazand ca mezinul nostru este in urma cu cunostintele de germana, raportate la cunostintele colegilor de grupa (baiatul nostru alaturandu-se lor doar de la grupa mare), au fost de acord sa ii dedice, saptamanal, cateva ore individuale suplimentare pentru a mai putea recupera din handicapul lingvistic (pentru acest lucru suntem extrem de recunoscatori si transmitem multumiri speciale lui Doamnei Anca si din nou Doamnei Mirica pentru ca ne-a sprijinit inclusiv in aceasta actiune!).6. Singura gradinita privata de limba germana, care nu ne-a lasat impresia de mercantilism rece si calcuat si care in schimb considera actul educational ca fiind singurul care conteaza cu adevarat.Ii multumim inca odata Doamnei Eliza, care a fost alaturi de toti copiii dansei pana in ultima clipa, intalnindu-se cu fiecare in parte inainte de test, pentru incurajare si un ultim “coach-ing”, fiindu-le alaturi de la inceputul pana la finalul examinarii, indiferent de ziua si ora la care au fost programati cei mici pentru examen.Per total, recomand fara ezitare aceasta gradinita si consider ca este un model de profesionalism si dedicatie in peisajul gradinitelor private din Bucuresti.P.s. baietelul nostru a reusit sa treaca cu bine testul de limba germana de la Goethe (dupa doar 8 luni de limba germana!), gratie daruirii, stilului pedagogic si perseverentei acestor doamne minunate de la gradinita Kinderlachen.
Alina BujoreanAlina Bujorean
10:33 03 Jun 21
Suntem foarte multumiti de aceasta gradinita. Personalul este foarte ok,copiii fac activitati interesante si ies destul de mult afara.Copiii la grupa mare vorbesc in limba germana intre ei.Anul acesta toti copiii care au fost inscrisi la Colegiul Goethe au si intrat. Frau Anca de la grupa mare si Frau Ana de la grupa mica (pe Frau de la grupa mijlocie nu o cunoastem, dar avem incredere in Frau Adina 🙂 ) sunt minunate, foarte implicate si se vede ca tin la copii. Germana o invata prin cantece, povesti interesante despre jungla, desert, oceane, piata, parcuri etc...nu prin repetitie fara context.Mi-a mai placut si ca este o gradinita curata si ca piticii se spala pe dinti dupa mese :). Ii felicit pentru profesionalism, implicare si intelegere!
js_loader

Padurea din centrul Bucurestiului, se afla in curtea gradinitei noastre.

Suntem singura gradinita din centrul Bucurestiului, care beneficiaza de o padure in propria curte, de 1000 mp. Avem totul intr-un singur loc si nu trebuie sa cautati o oaza de liniste si aer curat in afara Bucurestiului. Lasam zgomotul masinilor la poarta si ne desfasuram activitatile incojurati de ciripitul pasarilor si fosnetul padurii. Invatam sa respectam natura si sa-i vedem frumusetea.

MOTTO: “Copiii merg acolo unde se întâmplă lucruri interesante, dar rămân acolo unde este dragoste.   Zig Ziglar – scriitor motivaţional

Argument

Misiunea învățământului preuniversitar, conofrm Legii 198/04 iulie 2023 este aceea « de asigurare a condițiilor și a cadrului necesar pentru atingerea potențialului de dezvoltare al fiecărui beneficiar primar al educației, atât din punct de vedere cognitiv, socioemoțional, profesional, cât și în domeniul civic, astfel încât acesta să participe activ și creativ la dezvoltarea societății, având sentimentul apartenenței naționale și europene. Idealul educațional constă în dezvoltarea liberă, integrală și armonioasă a individualității umane, în formarea personalității autonome și în asumarea unui sistem de valori care sunt necesare pentru împlinirea și dezvoltarea personală, pentru dezvoltarea spiritului antreprenorial, pentru participarea cetățenească activă în societate, pentru incluziune socială și pentru angajare pe piața muncii.

Galerie foto

Prin conţinuturile, obiectivele şi categoriile de activităţi propuse in limba germana, GRADINITA KINDERLACHEN urmăreşte să asigure condiţiile optime de dezvoltare a copiilor, din perspectiva competenţelor cheie, o educaţie coerentă, cu implicarea tuturor mediilor implicate: familie, grădiniţă, comunitate. Ne propunem să asigurăm echilibrul necesar între aspectele socio-emoţionale, învăţare şi starea de bine. Construim un mediu educațional unde fiecare copil este apreciat, înconjurat de afecţiune şi încurajat să se dezvolte în conformitate cu propriul potenţial.

Numele “Kinderlachen” înseamnă “zâmbet de copil”. Este dorinţa de a crea un loc propice dezvoltării armonioase a copiilor, unde zâmbetul să fie mereu prezent pe chipurile copiilor. Gradiniţa îşi mai asumă ca misiune, învăţarea limbii germane şi a valorilor culturii germane,  urmărind înlesnirea acceptarii copilului în sistemul de învăţamânt primar şi gimnazial cu predare în limbă germane la nivel matern si intensive.

Viziunea gradinitei

„Școala trebuie adaptată la copii și nu copiii la școală.”  (Alexander Sutherland, filozof)

În acord cu principiile educației timpurii, considerăm că fiecare copil este unic, nevoile copilului sunt cerințe importante pentru educație, sunt diferite de la un copil la altul și de la o perioadă la alta, deci abordarea lui nu poate fi decât specifică.

Misiunea gradinitei

  • educaţie de calitate, siguranţa şi sănătate a copiilor,  ţinând cont de caracteristicile psihologice ale dezvoltării lor la acestă vârstă, de implicarea familiei şi a comunităţii.
  • gradul de incluziune crescut şi generare de performanţă în învăţare
  • accent pe dimensiunea de stare de bine a copiilor în grădiniţă
  • mediului de învăţare prietenos, suportiv, care să promoveze colaborarea, diversitatea şi disponibilitatea pentru dezvoltare.
  • dezvoltarea comportamentului social, bazat pe : empatie, grijă și respect faţă de sine, implicare civică, prietenie, echitate, atitudini prosociale, respect ;

Cu cât ne vom apropia mai mult de copii îi vom înțelege mai bine, cu atât vom învăța mai multe despre ceea ce ar trebui să facem, pentru a-i ajuta să crească și să se dezvolte la nivelul întregului potențial de care dispun. Le ghidăm copiilor primii pași spre încrederea în propriile puteri și îi ajutăm să devină persoane conștiincioase, de succes și armonios integrate în societatea actuală.

Valorile promovate

  • Colaborarea – dezvoltarea parteneriatelor educaţionale cu familia, comunitatea, mediul universitar, în vederea parcurgerii traseului educaţional de către copii;
  • Diversitatea – respectarea şi valorizarea diferitelor perspective culturale, etnice, religioase, a sensibilităţii şi a empatiei, alături de întărirea şi pozitivarea imaginii de sine individuale şi colective;
  • Excelenţa – atingerea celui mai înalt potenţial în educaţia şi formarea profesională, care vizează domeniile de competenţe ale copilului, competenţa profesională a personalului didactic de predare şi a personalului de conducere;
  • Echitatea – respectarea dreptului fiecărui copil de a avea şanse egale de acces, de participare la educaţie şi de atingere a potenţialului său optim, asigurarea accesului şi participării la educaţie a tuturor copiilor, indiferent de caracteristicile, dezavantajele sau dificultăţile acestora şi în acord cu nevoile individuale;
  • Incluziunea – asigurarea accesului şi participării la educaţie a tuturor copiilor, indiferent de caracteristicile, dezavantajele, sau dificultăţile acestora şi în acord cu nevoile individuale.
  • Integritatea – asigurarea de repere valorice în educaţie: onestitate, responsabilitate, atitudine etică;
  • Profesionalismul – menţinerea de standarde ridicate atât în furnizarea actului educaţional pentru beneficiarii primari ai sistemului de învăţământ preuniversitar, cât şi în formarea iniţială şi continuă a personalului didactic;
  • Respectul – adoptarea unor atitudini şi comportamente de relaţionare adecvate şi pozitive, faţă de toate persoanele implicate în procesul educaţional, faţă de instituţii, mediul înconjurător şi societate în ansamblu;
  • Responsabilitatea – asumarea conştientă a îndatoririlor pentru comportamentul şi acţiunile proprii, la nivelul tuturor actorilor implicaţi în procesul educaţional.

Ţintele strategice

  • Atingerea pragului de excelenta a activitatii didactice, prin  orientarea abordării  educaţionale, prin folosirea metodelor active şi interactive de predare şi a folosirii tehnologiei avansate în învăţare.
  • Adaptarea permanentă a  managementului, la dezvoltarea gradiniţei şi a schimbărilor intervenite în dinamica grupelor de copii, în asigurarea stării de bine a beneficiarilor, ca urmare a evoluţiei şi dezvoltării gradiniţei.
  • Dezvoltarea unor parteneriate, proiecte extracurriculare specifice şi programe educaţionale cu puternic accent formativ, de promovare a diversităţii, nondiscriminării şi a interculturalităţii.
  • Identificarea şi aplicarea celor mai bune conexiuni cu comunitatea locală, în vederea realizării unor parteneriate în folosul unităţii şi al comunităţii locale.
  • Extinderea şi eficientizarea spaţiului şcolar, prin reorganizarea şi dotarea acestuia la nivelul cerinţelor unui învăţământ de calitate şi realizarea permanentă a unui climat de siguranţă pentru copii şi întreg personalul.

Curriculumul

În Grădinița cu program prelungit “Kinderlachen”, se aplică Curriculumul pentru educație timpurie, aprobat prin OMEN Nr. 4694/02.08.2019, un curriculum dinamic-evolutiv, care aduce o viziune îmbunătăţită asupra educaţiei pentru acest segment de vârstă. Scopul pentru care acest document a fost construit îl reprezintă dezvoltarea armonioasă și deplină a potențialului propriu al fiecărui copil.

Având în vedere scopul de mai sus,  punem un accent deosebit pe conceptul de dezvoltare globală a copilului, considerat a fi central în perioada copilăriei timpurii, în contextul în care, în societatea de azi, pregătirea copilului pentru şcoală şi pentru viaţă trebuie să aibă în vedere nu doar competenţele academice, ci în aceeaşi măsură, capacităţi, deprinderi, atitudini ce ţin de:

  • dezvoltarea fizică (motricitate, sănătate, alimentaţie sănătoasă etc.);
  • dezvoltarea socio-emoţională (a trăi şi a lucra împreună sau alături de alţii, a gestiona emoţii, a accepta diversitatea, toleranţa etc.);
  • capacități și atitudini în învățare (curiozitate și interes, inițiativă, persistență, creativitate);
  • dezvoltarea limbajului și a comunicării in limba germana (ascultare în vederea înțelegerii mesajului, comunicare și exprimare orală corectă, interes pentru scris și citit, discriminare fonetică, conștientizarea mesajului scris etc.);
  • dezvoltarea cognitivă (abordarea unor situaţii problematice, gândirea divergentă, stabilirea de relaţii cauzale, etc., asocieri, corelaţii etc.).

Categoriile de activităţi de învăţare prezente în Planul – cadru de învăţământ, pentru nivelul de învăţământ preşcolar sunt:

  • activităţi pe domenii experienţiale (care pot fi activităţi integrate sau pe discipline)
  • jocuri şi activităţi liber alese;
  • activităţi de dezvoltare personală.

Tipuri de activităţi cuprinse în planul de învăţământ

Activităţile pe domenii experienţiale (ADE) sunt activităţile integrate sau pe discipline, desfăşurate cu copiii în cadrul unor proiecte planificate în funcţie de temele anuale de studiu, propuse de curriculum, precum şi de nivelul de vârstă,de nevoile şi interesele copiilor din grupă. Jocurile şi activităţile liber-alese (ALA) ajută copiii să socializeze în mod progresiv şi să se iniţieze în cunoaşterea lumii fizice, a mediului social şi cultural căruia îi aparţin, a matematicii, comunicării, a limbajului citit şi scris, etc. Ele se desfăşoară pe grupuri mici, în perechi şi chiar individual în centrele organizate în spatial didactic al sălii de grupă: Biblioteca, Joc de rol, Construcţii, Ştiinţă, Arte, Nisip şi apă. Jocurile şi activităţile liber-alese se pot regăsi, în unele cazuri,  ca elemente componente în cadrul activității integrate.

  • Activităţile pentru dezvoltare personală – ADP includ rutinele, tranziţiile, activităţile de dezvoltare a înclinaţiilor personale/predispozițiilor/aptitudinilor din perioada după-amiezii, inclusiv activităţile opționale și extrașcolare.
  • Activităţile desfăşurate în perioada după-amiezii includ: activităţi recuperatorii şi ameliorative pe domenii experiențiale, activități recreative, de cultivare şi dezvoltare a înclinaţiilor personale și activități liber-alese. Acestea sunt correlate cu  tema săptămânală sau a proiectului şi cu celelalte activităţi din programul zilei.

Programul anual de studiu este organizat în jurul a şase mari teme:

  • CINE SUNT/SUNTEM? – O explorare a naturii umane, a convingerilor şi valorilor personale, a corpului uman, a stării de sănătate proprii şi a familiei, a grupului de prieteni, a comunităţii de apartenenţă, a culturilor cu care venim în contact, a drepturilor şi a responsabilităţilor proprii, a ceea ce înseamnă să fii om.
  • CÂND/CUM ŞI DE CE SE ÎNTÂMPLĂ? – O explorare a lumii fizice şi materiale, a universului apropiat sau îndepărtat, a relaţiei cauză-efect, a fenomenelor naturale şi a celor produse de om, a anotimpurilor, a domeniului ştiinţei şi tehnologiei.
  • CUM ESTE/A FOST ŞI VA FI AICI PE PĂMÂNT? – O explorare a evoluţiei vieţii pe Pământ, cu identificarea factorilor care întreţin viaţa, a problemelor lumii contemporane (poluarea, încălzirea globală, suprapopularea etc.)
  • CINE ŞI CUM PLANIFICĂ/ORGANIZEAZĂ O ACTIVITATE?  – O explorare a modalităţilor în care comunitatea/individul îşi planifică şi îşi organizează activităţile, o incursiune în lumea sistemelor şi a comunităţilor umane, a specificului activităților umane şi a profesiilor/ ocupațiilor, a rolului capacităţilor antreprenoriale.
  • CUM EXPRIMĂM CEEA CE SIMŢIM? – O explorare a felurilor în care ne descoperim şi ne exprimăm ideile, sentimentele, convingerile şi valorile, atât în relaţiile interpersonale, cât şi prin limbaj şi prin arte. O incursiune în lumea patrimoniului cultural naţional şi universal.
  • CE ŞI CUM VREAU SĂ FIU? – O explorare a drepturilor şi a responsabilităţilor, a gândurilor şi năzuinţelor noastre de dezvoltare personală și profesională. O incursiune în universul jocului, învățării și al muncii, al naturii şi al valorilor personale și sociale ale acestora.
//
Suntem aici pentru a vă răspunde la întrebări. Intreaba-ne orice!
👋 Hallo, cu ce pot ajuta?